close

1382155823-4210410607_l   

又來欣賞Katy的歌囉!!

這是Katy的專輯《Prism》裡的Unconditionally~

這次特別興奮,因為......是我自己翻譯得!!!!(轉圈~~~~灑花~~~~)

高興到說不出話來~

既然說不出話就來欣賞歌詞吧!

 

 

Unconditionally – Katy Perry

 

Oh no, did I get too close

不 我是否靠的太近

Oh, did I almost see
我是否差點看到

What's really on the inside
看到真正的你

All your insecurities
你所有的不安

All the dirty laundry
所有不堪回首的過往

Never made me blink one time

不曾讓我受到影響

Unconditional, unconditionally

無條件無條件

I will love you unconditionally
我會無條件的愛你

There is no fear now
現在沒有痛苦可言

Let go and just be free
放開雙手自由的戀愛

I will love you unconditionally

我會無條件的愛你

So come just as you are to me
所以來我身邊吧

Don't need apologies
無須道歉

Know that you are all worthy

我知道你是值得的

I'll take your bad days with your good
無論未來的日子如何,我會陪你度過

Walk through the storm I would
陪你走過風風雨雨

I do it all because I love you
我做這些因為我愛你

I love you l love you

我愛你我愛你

Unconditional, unconditionally
無條件無條件

I will love you unconditionally
我會無條件的愛你

There is no fear now
現在沒有痛苦可言

Let go and just be free
放開雙手自由的戀愛

I will love you unconditionally

我會無條件的愛你

So open up your heart and just let it begin
所以敞開你的心胸讓愛開始

Open up your heart and just let it begin
敞開你的心胸讓愛開始

Open up your heart and just let it begin
敞開你的心胸讓愛開始

Open up your heart

敞開你的心胸

Acceptance is the key to be
接受是唯一的關鍵

To be truly free
通往真實的自由

Will you do the same for me

你會為我做同樣的事嗎?

Unconditional, unconditionally
無條件無條件

I will love you unconditionally
我會無條件的愛你

And there is no fear now
現在沒有痛苦可言

Let go and just be free
放開雙手自由的戀愛

'Cause I will love you unconditionally (oh yeah)

因為我會無條件的愛你(是呀)

I will love you
我會愛你

I will love you
我會愛你

I will love you unconditionally
我會無條件的愛你

I will love you unconditionally

我會無條件的愛你

~以為上個人翻譯,有錯誤請告知~

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♡Winnie♡ 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()