下載  

網友委託翻譯~

其實當初看到有人請我幫忙翻譯真的很驚訝,代表我的努力終於得到別人的肯定!(淚)

所以我要在此謝謝所有人,不管是老朋友,新朋友或者是路過的人,winnie我都在此向您說聲謝謝!

好,現在就來看歌詞吧!

-----------------------------------------------------------

Owl city – Gold

Stand on up and take a bow
站起來並鞠個躬

There is something there and it's showing
有些事情即將發生

There is no need to look around you're the best we got going
不必環顧四周,你是最棒的,我們走吧!!!

Shout out to the dreams you'll chase
喊出你再追尋的美夢

Shout out to the hearts you'll break

喊出你破碎的心

Nothing is gonna stop you now

現在沒有任何事能阻止你
I guess you better be going

我想是時候出發了
You'll never be far, I'm keeping you near, inside of my heart, you're here

你永遠不會離我遠去,你一直都在我身邊,我的心裡,就在這裡

Go on, It's got to be time, you're starting to shine cause what you've got

走吧!是時候遠走高飛,開始你的美麗人生,你有什麼呢?

is gold
是金
I know you're gold
我知道你有如黃金

Oh, I know I know
我知道我知道
I don't need the stars in the night
我不需要夜晚中閃爍的星星

I found my treasure

我找到我最寶貝的東西
All I need is you by my side

我所需要的是你在我身邊
So shine forever

所以,閃亮一輩子吧
Gold, I know you're gold

,我知道你有如黃金
Oh, I know you're gold

我知道你有如黃金
It won't take long to get when you feel like your soaring
它不用花很長的時間來獲得,當你覺得你已經飛上天

So write it all and don't forget, you gotta tell us your story

所以把這一切寫下來,別忘記了,你必須告訴我們你的故事
Shout out to the friends back home

 

朝著朋友們大喊,要他們回來


Shout out to the hearts you have known

對心中明白的事大喊
You gave them nothing but the best

你沒有給他們任何東西,但最好的是
You can tell them your story
你可以告訴他們你的故事

You'll never be far
你永遠不會離我遠去

I'm keeping you near

你一直都在我身邊

Inside of my heart you're here
我的心裡,就在這裡

It's got to be time, your starting to shine cause what you have got is gold是時候遠走高飛,開始你的美麗人生,你有什麼呢?是金
I know you're gold

我知道你有如黃金
Oh I know I know

我知道我知道
I don't even need stars in the night

我根本連夜晚裡閃爍的星星都不要
I have found my treasure

我找到我最寶貝的東西
All I need is you by my side
我所需要的是你在我身邊

So shine forever
所以,閃亮一輩子吧
Gold I know you're gold
,我知道你有如黃金

Oh I know your gold
我知道你有如黃金
Cause what you have got is gold

你所擁有的,是金
I know you're gold
我知道你有如黃金

Oh I know I know

我知道我知道
I don't even need stars in the night

我根本連夜晚裡閃爍的星星都不要
I have found my treasure

我找到我最寶貝的東西
All I need is you by my side
我所需要的是你在我身邊

So shine forever
所以,閃亮一輩子吧
Gold, I know you're gold
,我知道你有如黃金

Oh I know you're gold
我知道你有如黃金

You're gold
你有如黃金

You're gold

你有如黃金

------------------------------------------------

<以上為個人翻譯,如有錯誤歡迎糾正>

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♡Winnie♡ 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()